Blog

Dne 24. 9. 2025 proběhl online webinář na téma "Bezpapírová kancelář v HR"

Číst více

Bezpapírová kancelář není jen módní pojem. Pro personalisty znamená méně rutinní administrativy, více času na práci s lidmi a strategický přínos pro celou firmu.

Číst více

Od roku 2026 čeká zaměstnavatele zásadní změna. Jednotné měsíční hlášení nahradí až 25 různých formulářů. Co to znamená v praxi, jaké povinnosti zaniknou a na co se připravit? Přečtěte si přehledný článek o největší administrativní revoluci v oblasti mezd a HR.

Číst více

Pracovní úraz může potkat kohokoliv a v jakémkoliv prostředí. Někdy je klíčovým faktorem správná reakce a prevence, jindy se ukáže, jak fatální následky může mít porušení pravidel.

Číst více

Připravili jsme pro vás praktický checklist se všemi povinnostmi a doporučeními, který je volně ke stažení.

Číst více

Archiv