Představujeme nový modul Pracovní vybavení
30.09.2020
Účelem aplikace je správa firemního majetku od kancelářského vybavení až po pracovní nástroje přidělené zaměstnanci a to včetně umístění na skladu nebo konkrétní lokaci. Modul je propojen s personálním modulem, takže usnadňuje práci personalistů při evidenci svěřených a vrácených pracovních pomůcek.
Sleduje životnost majetku a důležité termíny servisů, revizí, kalibrace. Eviduje manuály a dokumentaci i přidělování majetku zaměstnancům v čase. Umožňuje sbírat požadavky na přidělení majetku, evidovat dodavatele, servisní organizace a servisní smlouvy. Personalista vede evidenci pracovních pomůcek u jednotlivých vzorových pozic, v kartě zaměstnance je signalizována potřeba zajistit vrácení majetku v případě ukončení pracovní poměru. Modul Pracovní vybavení pomáhá urychlit a zpřehlednit evidenci díky funkci načítání čtečkou čárových kódů.
Evidenci majetku si můžete nastavit přesně podle vašich potřeb. Založte si vlastní typy majetku, u nich sledované atributy a jejich vlastnosti. Tím bude evidence pro vás nejen přehledná, ale využijete další bohaté možnosti, které modul nabízí při zobrazení, filtrování, řazení, vyhledávání jednotlivých polí nebo v oblasti tiskových výstupů.
Využití pro personalisty
- Evidence požadovaných pracovních pomůcek u vzorových pozic
- Přehled vybavení přiřazeného konkrétním zaměstnancům
- Hlídání vrácení svěřeného majetku při ukončení pracovního poměru
Využití pro manažery (či jiné kompetentní / oprávněné osoby)
- Založení vlastních typů majetku včetně sledovaných atributů a jejich vlastností
- Veškerá dokumentace přímo u karty majetku (výkresové dokumentace, manuály, uživatelské příručky, smlouvy, revizních zprávy a jiné)
- Podpora obrázků, dokumentačních fotek majetku
- Rychlé dohledání nákupních dokladů a informací o zárukách
- Sledování překročení plánované životnosti majetku
- Vedení databáze dodavatelů a servisních organizací včetně kontaktů
- Okamžitý přehled o zařízeních v reklamaci nebo servisu
- Hlídání termínů pravidelných kontrol, údržby, revizí a kalibrace
- Zaznamenání žádostí na přidělení majetku a její zpracování
- Evidence nového, přiděleného, zapůjčeného majetku
- Sledování životního cyklu majetku
- Doložení operací s majetkem podepsanými protokoly
- Evidence majetku a jeho pohybů na konkrétních skladech
- Využití čteček čárových kódů a QR kódů při identifikaci majetku, jeho zaevidování či dohledávání
- Podpora emailové komunikace lidí, kteří se na údržbě majetku podílejí
Využití pro zaměstnance
- Evidence požadovaných pracovních pomůcek v osobní kartě
- Sledování přiřazeného vybavení včetně historie
Pokud máte zájem o více informací k tomuto modulu, přečtěte si zde nebo nás kontaktujte, rádi vám modul Pracovní vybavení představíme.
Přejeme vám pohodlnou práci s naším softwarem plusPortal.
Tým plusPortal
Zpět na seznam článkůArchiv
- Význam vzdělávání zaměstnanců
- Automatizace HR procesů
- Kontrola zaměstnanců: Legislativa, Etika a Účel
- HR procesy aneb Zahrada lidských zdrojů
- Technologické inovace v náboru zaměstnanců
- Evidence pracovní doby a evidence docházky – máte v tom jasno a víte jak na to?
- Umíte počítat a řešit fluktuaci?
- plusPortal - nepostradatelný člen HR týmu
- Praktické tipy pro hodnocení zaměstnanců
- Teambuildingové trendy
- Prohlášení poplatníka – papírově nebo digitálně?
- PF 2018 Tým plusPortal
- Nová verze plusPortal 03.10.00
- Nová verze plusPortal 03.09.00
- Proběhlo školení pro uživatele plusPortal
- Zveme Vás na školení plusPortal
- Nová verze plusPortal 03.08.00
- Vydali jsme novou verzi 03.07.00
- Vychytávky online aplikace Volno
- Nová verze 03.06.00 je k dispozici
- Zavedení nebo změna HR softwaru – A proč ne?
- Personální údaje přes dotykové panely
- Nový Modul Docházka ve verzi 03.05.00
- Článek „HR procesy a kredit"