Jaká je zkušenost našeho zákazníka s přechodem na plusPortal?
27.09.2022
Změna softwarových nástrojů ve firmách může být nejen správným strategickým rozhodnutím pro vylepšení řízení lidských zdrojů, ale také uspokojivým procesem, když se všechny strany aktivně zapojí.
Personální ředitel Martin Klusáček ze společnosti FRAENKISCHE CZ s.r.o. shrnul a zhodnotil v časopisu Frenkišák, který je vydáván pro zaměstnance společnosti, přechod ze zastaralých systémů a prvních 8 měsíců s plusPortalem.
Martin Klusáček k výměně starých systémů za plusPortal říká:
1. ledna 2022 se naším softwarovým nástrojem pro celou personální oblast stal počítačový program zvaný „plusPortal". Jedná se o moderní a komplexní nástroj, který nahradil zastaralý systém LOGA, který už dávno přestal vyhovovat současným nárokům na zpracování tak složitého a rozsáhlého množství dat, se kterými personalistika pracuje…
Učili jsme se v praxi to, co se teoreticky nikdy naučit nemůžete. Díky obrovskému úsilí všech zúčastněných a díky opravdu skvělé podpoře konzultantů ze společnosti PC HELP, a.s., která je výrobcem programu, se podařilo mzdy zpracovat…
Myslím, že můžu s klidným svědomím konstatovat, že přechod ze starých personálních systémů na nový komplexní systém plusPortal se úspěšně podařil…
Nezaznamenal jsem žádné řeči typu: „Co je to zase za blbost. Je to změna k horšímu, proč nás zase něčím takovým otravují. Ne. U všech byla patrná opravdová snaha se docházku rychle naučit a začít ji využívat v praxi. Moc si toho vážím a přeji nám všem dlouhou a úspěšnou spolupráci s personálním a mzdovým systémem plusPortal."
Můžeme o našem systému napsat mnoho, vysvětlovat jeho přednosti a na našem webu představovat různé vychytávky. Snažíme se vždy ukázat detaily našeho HR systému všem firmám zvažující přechod a hledají vhodný software, který pokryje jejich potřeby v oblasti personalistiky a třeba i dalších souvisejících oblastí jako jsou pracovní cesty, stravování zaměstnanců nebo třeba evidence pracovních pomůcek atd. Ovšem nejlepším způsobem, jak vám ukázat, že s námi to jde, je hodnocení našich zákazníků, kteří mají zkušenost s přechodem a reálným používáním našeho systému plusPortal. Společnost FRAENKISCHE CZ s.r.o. nám dala svolení, abychom se s vámi o jejich zkušenosti podělili. Celý článek personálního ředitele pana Martina Klusáčka si tedy můžete přečíst ZDE.
Vážíme si spolupráce s každým naším zákazníkem a nové rádi přivítáme v řadách těch, kteří si práci v našem systému užívají. Naším cílem je nejen dodat kvalitní software pro HR procesy, ale rovněž zpřehlednit, zjednodušit i částečně zautomatizovat personální procesy ve firmách. Věříme, že se nám toto poslání daří naplňovat. Je to velká výzva, protože vývoj v technologiích se řítí závratnou rychlostí neustále kupředu a my se snažíme, aby plusPortal uměl následovat takové změny a neustále se měnící potřeby společností.
Tým plusPortal
PC HELP, a.s.
Zpět na seznam článkůArchiv
- Význam vzdělávání zaměstnanců
- Automatizace HR procesů
- Kontrola zaměstnanců: Legislativa, Etika a Účel
- HR procesy aneb Zahrada lidských zdrojů
- Technologické inovace v náboru zaměstnanců
- Evidence pracovní doby a evidence docházky – máte v tom jasno a víte jak na to?
- Umíte počítat a řešit fluktuaci?
- plusPortal - nepostradatelný člen HR týmu
- Praktické tipy pro hodnocení zaměstnanců
- Teambuildingové trendy
- Prohlášení poplatníka – papírově nebo digitálně?
- PF 2018 Tým plusPortal
- Nová verze plusPortal 03.10.00
- Nová verze plusPortal 03.09.00
- Proběhlo školení pro uživatele plusPortal
- Zveme Vás na školení plusPortal
- Nová verze plusPortal 03.08.00
- Vydali jsme novou verzi 03.07.00
- Vychytávky online aplikace Volno
- Nová verze 03.06.00 je k dispozici
- Zavedení nebo změna HR softwaru – A proč ne?
- Personální údaje přes dotykové panely
- Nový Modul Docházka ve verzi 03.05.00
- Článek „HR procesy a kredit"