Webinář na téma "Bezpapírová kancelář v HR"

21.10.2025

thumbnail

Ve středu 24. 9. 2025 proběhl další z našich online webinářů, tentokrát na téma "Bezpapírová kancelář v HR“

Personalistům jsme nabídli konkrétní a praktická řešení, jak zefektivnit každodenní agendu. Detailně jsme se věnovali digitalizaci personální agendy v plusPortalu v oblastech kompletní správy dokumentů a šablon, zabezpečení evidenci citlivých dokumentů s omezeným přístupem, správě kontaktů pro doručování písemností, elektronickému podepisování dokumentů, GDPR a správě souhlasů zaměstnanců.

K praktickým ukázkám posloužily mimo jiné tyto moduly plusPortalu:

  • Citlivé dokumenty (bezpečná evidence s omezeným přístupem),
  • Elektronický podpis Signi (rychlé a pohodlné podepisování dokumentů online),
  • GDPR (správa souhlasů zaměstnanců v souladu s legislativou),
  • Hromadný import dokumentů (úspora času při práci s větším množstvím podkladů).

Účastníci si odnesli nejen cenné tipy, ale hlavně praktické ukázky, které mohou ihned aplikovat pro rychlejší, bezpečnější a efektivnější správu personální agendy v plusPortalu.

👉 Chcete se o digitalizaci HR dozvědět více? Ponořte se hlouběji do tématu v našem článku na blogu: „Bez papírů, bez starostí: Praktické tipy a přínosy digitalizace v HR“. Získáte ucelený přehled hlavních benefitů a inspiraci pro vaši firmu. 

Těší nás, že webinář měl velmi pozitivní ohlasy a potvrdil, že téma digitalizace HR procesů je mezi personalisty aktuální a žádané.

Už nyní připravujeme další vzdělávací akce, o kterých Vás budeme informovat.

 Nemohli jste se zúčastnit?

Pro ty z vás, kteří se nemohli zúčastnit a máte o toto téma zájem, nabízíme možnost objednat si záznam webináře. 

V takovém případě kontaktujte naši pečovatelku o zákazníky Pavlínu Vavřínkovou, na e-mailu: pavlina.vavrinkova@pchelp.cz.

Zpět na seznam článků

Archiv

Všechny příspěvky