Vítáme další zákazníky
01.01.2016
Webový HR systém plusPortal je vhodný pro potřeby firem všech velikostí.
Portfolio zákazníků webového HR systému plusPortal, který je vhodný pro firmy všech velikostí, se neustále rozrůstá. Jedním z důvodů je usnadnění každodenních rutinních kroků, které lze díky našemu systému zjednodušit, případně je možné zapojit další zaměstnance. Logicky tak mají zaměstnanci více času na své prvořadé úkoly, které jsou pro firmu stěžejní a firmě vydělávají, což se o rutinních administrativních agendách většinou říci nedá. Veškeré naše minulé, současné i budoucí kroky vedou neustále směrem ke zjednodušení administrativy, přehlednosti a nezapomínáme ani na to, abyste měli chuť s naším systémem pracovat, stejně jako vás baví brouzdat po internetu.
- Autoklub České republiky http://autoklub.cz/index.php
- Ingeteam a.s. http://www.ingeteam.cz
- Město Třebíč http://www.trebic.cz/
- Stow ČR, s.r.o. http://www.stow.cz
Archiv
- Význam vzdělávání zaměstnanců
- Automatizace HR procesů
- Kontrola zaměstnanců: Legislativa, Etika a Účel
- HR procesy aneb Zahrada lidských zdrojů
- Technologické inovace v náboru zaměstnanců
- Evidence pracovní doby a evidence docházky – máte v tom jasno a víte jak na to?
- Umíte počítat a řešit fluktuaci?
- plusPortal - nepostradatelný člen HR týmu
- Praktické tipy pro hodnocení zaměstnanců
- Teambuildingové trendy
- Prohlášení poplatníka – papírově nebo digitálně?
- PF 2018 Tým plusPortal
- Nová verze plusPortal 03.10.00
- Nová verze plusPortal 03.09.00
- Proběhlo školení pro uživatele plusPortal
- Zveme Vás na školení plusPortal
- Nová verze plusPortal 03.08.00
- Vydali jsme novou verzi 03.07.00
- Vychytávky online aplikace Volno
- Nová verze 03.06.00 je k dispozici
- Zavedení nebo změna HR softwaru – A proč ne?
- Personální údaje přes dotykové panely
- Nový Modul Docházka ve verzi 03.05.00
- Článek „HR procesy a kredit"