Systém na proplácení účtenek

Vyřízení účtenek za drobné nákupy zaměstnanců učiněné v souvislosti s pracovní činností.

Náklady na reprezentaci

Vyplnění formuláře

Zaměstnanec založí případ - vyplní o co jde a přiloží jeden nebo více dokladů o nákupu. Poté odešle ke schválení a následně případ putuje do účtárny k vyřízení.
Automatizujte zaměstnanecké výdaje
Náhrada výdajů v souvislosti s výkonem práce
Proplácení zaměstnancům v cizích měnách
Poplatky za vstupní prohlídky

Soukromý nákup zaměstnance na účtence

Přiložení dokladů

Účtenky a doklady o nákupu může zaměstnanec naskenovat nebo vyfotit mobilem a přiložit k případu před jeho odesláním.

On-line schvalování účtenek

Schválení

Schvalovatel má online přehled a možnost kontroly hotovostních nákupů u svých podřízených zaměstnanců a přímo zde je může schválit a postoupit účtárně k proplacení nebo vrátit žádost zaměstnanci k upřesnění či zamítnout.

Systém na proplácení účtenek můžete doplnit o

An unhandled error has occurred. Reload 🗙