Systém na proplácení účtenek
Vyřízení účtenek za drobné nákupy zaměstnanců učiněné v souvislosti s pracovní činností.
Náklady na reprezentaci
Vyplnění formuláře
Zaměstnanec založí případ - vyplní o co jde a přiloží jeden nebo více dokladů o nákupu. Poté odešle ke schválení a následně případ putuje do účtárny k vyřízení.
Automatizujte zaměstnanecké výdaje
Náhrada výdajů v souvislosti s výkonem práce
Proplácení zaměstnancům v cizích měnách
Poplatky za vstupní prohlídky
Soukromý nákup zaměstnance na účtence
Přiložení dokladů
Účtenky a doklady o nákupu může zaměstnanec naskenovat nebo vyfotit mobilem a přiložit k případu před jeho odesláním.
On-line schvalování účtenek
Schválení
Schvalovatel má online přehled a možnost kontroly hotovostních nákupů u svých podřízených zaměstnanců a přímo zde je může schválit a postoupit
účtárně k proplacení nebo vrátit žádost zaměstnanci k upřesnění či zamítnout.