Plánovač směn
Plánovač směn je nástroj, který pomáhá organizovat a spravovat pracovní dobu zaměstnanců. Umožňuje vedoucím on-line naplánovat směny tak, aby byly pokryty všechny potřebné pracovní hodiny.
Automatické plánování směn
Definice směn
Základem plánování pravidelné i nepravidelné pracovní doby je pracovní směna. Definice směn umožňuje práci se zkrácenými úvazky, fixní nebo pružnou pracovní dobou a dokonce i práci v režimu "práce na zavolanou"
Pravidelná pracovní doba
Příprava rozpisu směn
Program na plánování směn pravidelné pracovní doby automaticky rozvrhuje zvolené směny v kalendáři podle předem nastavené periody. Přitom zohlední dny pracovního klidu vybraného státu, včetně plovoucích Velikonoc.
Plánování služeb
Plánování nepravidelné doby
Plánovač směn může vypracovat písemný nebo on-line rozvrh nepravidelné pracovní doby a seznámit s ním zaměstnance předem. Rozvrh směn zahrnuje celé vyrovnácí období a před jeho schválením můžete uplatnit připomínky zaměstnanců.
Přehazování směn
On-line rozvrh směn
Každý zaměstnanec pracuje dle přiděleného harmonogramu směn a v případě potřeby může požádat o změnu. Změny připraveného rozvrhu směn mohou vyvolat i nenadálé překážky v práci. Rozpis směn zaměstnance se uplatní při:
Zahraniční pobočky
Zahraniční svátky
Automatické rozvrhování směn v kalendáři zahrnuje svátky implicitně dle české legislativy. U zaměstnanců v zahraničních pobočkách můžete uptanit rozvržení svátků dle lokálních podmínek.